Forms Yalan7eb
عزيزى الزائر - انتا تتصفح منتديات يلا نحب بصفتك زائر
سجل عضويتك الان
لتمتع بكل ما هوة جديد وحصرى معنا ننتظر تسجيلك ويسعدنا تشرفيكـ لنا
Forms Yalan7eb
عزيزى الزائر - انتا تتصفح منتديات يلا نحب بصفتك زائر
سجل عضويتك الان
لتمتع بكل ما هوة جديد وحصرى معنا ننتظر تسجيلك ويسعدنا تشرفيكـ لنا
Forms Yalan7eb
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـرحبـا بكمـ فى منتـديات يلا نـحـب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسامه عبد الوهاب
المراقب العام للمنتدى
المراقب العام للمنتدى

العمل الترفيهي : مش فاضى اشتغل
المزاج : عنب

البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Empty
مُساهمةموضوع: البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا   البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 4:48 am

البنت أحسن من الولد

بعد التدقيق والتدوير والتنقيب اثبتت التحريات ان البنت احسن من الولد والاسباب:

*تتكلم براحتها في التليفون وابوها او جوزها اللي هيدفع
الفاتوره

*البنت مش ملزمه تجهز نفسها ابوها او خطيبها اللي هيدفعو دم قلبهم

*مفيش حد بيبص علي بدله العريس كله بيركز في فستان العروسه

*لو واحده عملت مخالفه مرور تعيط شويه للظابط وهو يعديها ، لو راجل هياخد علي دماغه

*البنت مش ملزمه تدفع ضرايب ابوها او جوزها بيدفعوها
*لو واحده مدتش لقرايبها عديه مفيش حد هيتكلم ولا يقول ياه دا راجل تبت وبخيل

* لو واحده متاخره علي المحاضره ممكن الدكاتره يدخلوها لو ولد يقولوله روح يا بابا كمل بره في الشمس

* لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هيطردها بره البيت بس هي يدوب تدخل الاوده وتعيط شويه وبابا يروح يصالحها، أما الولد فيدوب يلحق مكان ينام فيه جنب البواب

دلع البنات :
ياختي قميله (سنتين )

يا عسوله (5 سنين)
يا عروسه (12سنه)
يا قمر (18سنه)
يا هانم (40 سنه)
يا ست الكل (50سنه)
يا أم العيال (60سنه)

دلع الأولاد:
انت ياد ( 10 سنين)
انت يا شحط انت بقيت طول الباب اهوه (18 سنه)
يا راجل (40 سنه)
يا عم الحج (50 سنه)

يا راجل يا عجوز منخيرك اد الكوز (60سنه)

شوفتوا بقى ان الولاد مظلومين اوى وحقهم
را يح.
مش عايز أسمع صوت بنت خااااااااااااااالص بعد كده

و قال ايه حقوق المرأه

yalan7eb
( مـِـديـِـر المـوقع )
( مـِـديـِـر المـوقع )
yalan7eb

العمل الترفيهي : المنتدى ..
المزاج : عااااااااالى على الاخر

مُساهمةموضوع: رد: البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا   البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 1:04 pm

هههههههههه تصدق عندك حق يا اس اس
دة احنا غلابه يعينى
فين حقنا
لا يا اس اس الله الوكيل
بتقول كلام زى الفل ربنا يوفقك
اسامه عبد الوهاب
المراقب العام للمنتدى
المراقب العام للمنتدى

العمل الترفيهي : مش فاضى اشتغل
المزاج : عنب

مُساهمةموضوع: رد: البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا   البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالسبت مايو 16, 2009 3:19 pm

ياعم خلينى ساكت احسن
اصل كل واحده فاضيه تيجى تقول حقوق المراه وحقوق الزقازيق
والمساواه والكلام الفاضى ده
nody
عضو متميز
عضو متميز
nody

العمل الترفيهي : رسم
المزاج : جامد اخر حاجه

مُساهمةموضوع: رد: البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا   البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالأحد مايو 17, 2009 6:36 am

ايه ده تصدق صح ان الرجاله مظلومين معانا وانتم غلابه اوى
بجد بجد بجد بجد
ليكم الجنه بسببنا اما انتا اصلا لو فكرة شويه بس ودورة حبتين هتلاقى انك غلطان
لانك وانتا صغير اكتر واحده كانت بتخاف عليك مامتك ولما بتموت فى السرير بتعد جمبك تدويك
واكتر واحده بدافع عنك قدام ولدك هى لما تعيط بتخدك فى حضنه
لكن لاب روح انتا بتعيط زى النسوان امته هتكون راجل بقيت زى الباب وشحط اعتمد على نفسك
مش فكرت ليه البنات دموعهم قريبه لانهم عندهم دم واحساس وحنينين اكتر من الشباب
ودلوقتى مش موجود حكاية ان البنت بتعد فى البيت وابوها وخطبها بيجهزوها ده كان زمان ايام سى السيد
دلوقتى اكتر كلمه موجوده فى اى مكان مطلوب انسه للعمل معنى ده ان لكل واحده كيان
وتقدر تجهز نفسها من الالف للياء مش زى زمان
هاااااااا مين دلوقتى غلطان ومين الى رايح حقه وارجع وفكرك لما ابنك يقول ليك يا بابا انا تعبان عارف
هتقول ايه روح لماما يا حبيبى توديك للدكتور
كده انا عملت الى عليا وريحت
ضميرى واكيد احنا اجمل واحسن منك علشان كده احنا لينا الاولويه فى كل حاجه فى العلم والشغل

:D

البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الفرق بين موبيل البنت وموبيل الولد
» حياتك هتبقي اكيد احسن
» قصه الولد والشجره ....

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Forms Yalan7eb :: * المـنـتـديـــات الترفيهيـــه * :: نــكـــت و فـــوازيــــر-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» المصحف مرتل وكامل بقراء الشيخ سيد رمضان على اكتر من سيرفر
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة أبريل 12, 2013 6:58 am من طرف yalan7eb

» حصريا البوم الروقان مجموعه اغانى شعبيه نادرة جدا على يلا نحب وعلى اكتر من سرفر
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 09, 2013 6:44 pm من طرف yalan7eb

» حصريا . احمد الصغير . اغنيه . تبكى يا عين . دراما الشعبى وعلى اكتر من سرفر وعلى يلا نحب وبس
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 12, 2012 6:17 pm من طرف ربيع البرنس

» حصريا البوم مهرجانات 2011 هيكسر الدى جهات وهيرقص الكل وعلى اكتر من سرفر
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالإثنين أبريل 16, 2012 3:48 am من طرف ارنولد صعيدى

»  قصص مختارة من كتاب ساعه وساعه للشيخ محمود المصرى
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:36 am من طرف M-IBDA3

» دمعة عاشق مجروح مجروح القلب
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:36 am من طرف M-IBDA3

» وٍيًبُقِىٍ آلحِبُ لآ يًعُرٍفٍ لهُ أسِبُآبُ!
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:35 am من طرف M-IBDA3

» عاش دور الكفيف لكى لايجرح مشاعرها
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:35 am من طرف M-IBDA3

» يا عذبة الصوت كيف القلب ينساك

»  صفات النبي
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:34 am من طرف M-IBDA3

»  لتجنب الوقــــوع فــي مصــيدة المكــرر ....
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:34 am من طرف M-IBDA3

»  * * * * * * البحيرة التي سيشرب منها يأجوج ومأجوج
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:33 am من طرف M-IBDA3

»  كيف تكون من أهل الجنة
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 10:33 am من طرف M-IBDA3

»  الدعاء للوالدين

» أيّ مــن هــذه تـريــد ؟
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:59 am من طرف الدانة

»  سلطة الحمص
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:59 am من طرف الدانة

» علاج التجاعيد حول العين

» مغارة هرقل ...تستضيفكم بطنجة المغربية
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:58 am من طرف الدانة

» حصريا البوم شيرين عبد الوهاب - اسال عليا 2012 Cd Q 192Kbps
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالجمعة يناير 20, 2012 9:04 am من طرف yalan7eb

» حصريا جميع اغانى فيلم شارع الهرم على اكتر من سرفر
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 1:12 pm من طرف hemmdan

مواضيع مماثلة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
yalan7eb
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Vote_rcap1البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Voting_barالبنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Vote_lcap1 
الحب الضائع
البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Vote_rcap1البنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Voting_barالبنت احسن من الولد ...يلا علشان مش تقولوا انا ظالمكوا Vote_lcap1 
basbosa
محمد حسان
@ no love after now @
اسامه عبد الوهاب
((" SHIMOO "))
s.l.m
قطعة سكر
love